:)<33

Sååh dååh har man vaknat och hunnit fixa lijte! kollade nyss pååh bilder från igår och en massa galna bilder pååh mig o em som vih tagit när vih suttit här  hemma framför camen;P HAHAH<3 Iaf idag blire till o vah med em cassieh o elv tror jah:) Får se hur de blir! Cassieh e juh iaf pååh ullared sååh henne träffar vih nog först efter 8 lr ngt:) Har fixat mitt hår lijte o dränkt topparna i silverschampoo för dom gick innan i lijte orange blonda nyanser och eftersom mitt hår där uppe är nästan vitt sååh var jah tvungen o fixa det! Lyssnar lijte pååh musik nuh o ska snart fixa lijte till o sen får vih se vad som händer idag! juste jojohanna kom juh hem igår med!:) Det gillas staarkt && jah vill träffa henne nuuuh!:D Men nuh ska jah ta o börja fxa mig:)

&& tänkte bara säga till alla dumma jävlar som inte fattar att detta är en OSERIÖS blogg! Tror nih allvarligt jah skriver/pratar såhär irl? aah okeei kanske lijte men endååh;O

LAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0