:)<33

dååh var det bara till o börja göra sig iordning till tolvslaget nuh dååh! Jah har en jävla massa saker kvar o göra kan jah la säga;P iaf sååh måste jah platta håret, fixa löshåret sminka mig byta kläder osv men aja det hinner jah:) Grannarna har redan börjat skjuta lijte små raketer.. eehm här e iaf klockan 19.38 vet nt vad den e hos dom men aja... Taggar iaf tolvslaget med musik o det andra jah ska göra o snart ska vih äta. && nuh går snart min tv söönder, kan ngn snäll komma o laga den för mitt spotify pååh datan har pajat & jah pallar nt men skit samma. min pappa satt o förhörde mig om festen/festerna i jkpg o bara skrattar åt mig när jah sitter där o småler för mig sj fast man verkligen ser hur arg jah e pååh min mamma! Men nuh ska jah leka med min katt polaris sååh hare bäääst nuh o vad nih en gör fira NT nyår med familjen... det e tråååkigt:) lägger ut en gamal fulingbild med för jah har sååh tråkigt:)


saknar min baboooo:(<333

nyår -09




ffail bilder men hinner iinte!!

Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0