:)<33

Hehe jag e EEEEGO:) Men jag tkr de e kul o ta kort pååh sig sj, alltsååh iaf om bilderna blir bra o de nt e ngn ful äcklig människa pååh! dom förstör lix det hela med egopix* ttyjp;P
ttyjp vet vad alla tänker nuh... "ååh ännu en jobbig wb kissie/dessie" men nih saknar ngt som jag har! SJÄLVFÖRTROENDE! Det e mke roligare o ttyjp leva om man har självförtroende, man blir mke säkrare pååh sig sj osv. nih som nt har det borde prova det;) sen finns det juh helt enkelt fula människor som helt enkelt gör rätt i o sakna självförtroende... det skulle nt jag heller ha om jag var ful! Men nuh e de som de e:) Vissa har det o vissa nt! lev med de lr gör ngt åt de:)




LAAAAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Tack gumman det betyder! Finns för dig också!

2009-12-08 @ 21:40:59
URL: http://cassiehs.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0