Beta house:)<33

Första dan i skolan denna veckan juh:) Fett skönt:) mest slapp idag faktiskt, hade engelska o matte tyjp;O Iaf efter skolan drog jag till stan med mamma o köpte en klänning tills imon o sen leggings o ett headset till min mobil:) Imon får jag juh det jag räknade upp o en plattång:) Turkos e den o allt:D det gillas (y) :)  Imon har vih engelska o svenska o slutar 11.30 tyjp:) dååh blire direkt hem o tyjp städa en massa:) Sen kmr em o elv vid 4 tyjp o sen lijte senare cassieh o jojohanna o troligtvis elin o frida:) Sen blire till o flytta ut all möbler osv sååh alla får plats för min fest var tyjdligen ganska omtalad;O aja... sen kmr la dom första tyjp 8 lr ngt:) Jag o cassieh har bestämt att vih ska shotta som ffan:) det gillas med:) Juste påväg hem från skolan kom jag pååh mig sj med att sitta o mima till amy diamonds låt it´s my life;S Fy fan lix, hon e juh lika äcklig som miss piggy:S EuuW! Synd btw att peter åkte ur Paradie Hotel:( Gillade han fett mke;O Aja ska kolla america pie beta house nuh:) Ha det bääst<3

LAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0