:)<33

Sitter o kollar lijte pååh tv just nuh o skrattar åt allt jah o Em gjort idag;P Har flummat som ffan kan jah la säga! Iaf sket juh i skolan idag (igen;P) o tog sovmorgon ist:) Drog in till stan vid 1 tiden o kom hem runt 8 sååh det har vart en heldag pååh stan idag:) Har mest kollat en massa o hittade julklappar till den jah skulle köpa till, min syster! dom andra förtjänar inget för dom e dumma o har förstört mitt lov helt!;(  Hittade även lijte grejer till mig sj:) En tröja, och ngra hårspännen! Bilder kmr! Iaf sååh får vih jullov imon:) det gillas STARKT:) Sååh efter det blir det till o åka hem o packa o städa mitt rum o sen ska jah åka med mamma till stan o köpa nya jeans! det blir nog ett par G-star jeans tror jah, om jah hittar ngra snygga dååh! o sen imonkväll sååh blir nog att jah drar till ngn o blir borta hela lovet, lr iaf till efter nyår! ffast vih har ingen aning om vem som ska skjuttsa oss till tåget pååh onsdag o inte när det går osv sååh jah hoppas starkt pååh att ingen kan skjuttsa oss dit;P dååh slipper jah det där dumma sälen o kan bo hemma ist, ffast ska vah riktigt mke med kompisar pååh lovet! det har jah bestämt:) aja jah hoppas att min mamma nt lackar ut heelt o slänger ut mig men det märker vih:)

bilder från dagen:)


ursäääkta minen;P


Em:)


schaaaala pååh IKEA;D


öööögat e fiiiijnt;P


Em o Juss:)

har inga bilder pååh sakerna jah köpte men det vah en randig tröja o hårspännen med blommor pååh:)

LAAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0