ferre ikv folket:)<33

Hemma från skolan o en stund pååh stan nuh! sköönt:) nuh blire till o fiixa en MASSA inför ikv för det ska bli heelt underbart:) Ska lägga ut en bild pååh mina kläder för ikv sen med:) Em o Elv kmr snart upp hit för o hjälpa mig o fixa allt o sen ska vih fixa oss tsm, som alltid:)<3 Juste fick juh skolkatalogen idag med... eehm den var juh jävligt stor o det kmr ta åratal för mig o kolla igenm den lix^^ men har kollat pååh dom som var viktigast iaf:) Nuh taggar vih ferre ikv som ffan med en jävla massa musik:D<333 Och tack alla underbara som gör min dag värd o leva! Nih e värda GULD!<3 Ska bara tillägga att jag har PANIK! vet nt hur jag ska göra ikv, tyjdligen ska mor kma förbi o klla läget men vet nt ifall hon var allvarlig lr nt;O menmen det närker vih:)<33 Ha det bäst för det ska jag ha:)

LAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0