jaaaoh:)<33

Äntligen hemma efter len lååång o tråkig skoldag... hade först varmkök o sen datakunskap. I köket gjorde vih tyjp fiskgratäng, den blev nt sååh god fktiskt;P drog en liten stund tidigare sååh slapp städa med:) (y) buuwsigt jah vet;) Iaf sååh pååh datakunskapen sååh gjorde viih ngt pååh power point, det var fett ttråkigt;O Därav bilden i det tidiare inlägget;P hehhe jag o cassieh garva som ffan:) Hade nt ngn hygien sen hlr sååh slutade vid 2 tyjp! nnajs men nuh ska jag la ta o nöörda mig lijte till framför datan antar jag o sen får vih se vad som händer:)
Juste jag o min syster har juh bytt mobil ett tag nuh sååh nuh har jag min älskade satio:) Den är nt sååh bra som jag trodde den skulle vah o den är även väldigt klumpig! men det är de värt:)

LAAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0