Jag har inget o skriva här längre:)

hemma från skolan äntligen:) Skulle igentligen haft tyjp mentorstid o ngt omprov lr ngt men jag orkade nt sååh hoppade de! Iaf nuh vet jag nt vad jag ska göra tyjp tare lugnt o lyssna pååh musik heeeeeeela dan:) I skolan ida var vih juh i köket hela dan o dååh gjorde vih köttgryta tyjp till alla i varmkök kallkök o servering o kallkök gjorde efterrätt:) Allt var iaf skitgott tyjp:) I helgen VILL jag festa:) Sååh alla vet de sååh hör av er förfan om nih hör ngt:) Sen e juh mitt nyår som sagt förstört o de skrev jag tyjp pååh fb o min pappa såg de;P hehe de vah piinsamt;O Aja ska la ta ngt o äta nuh lr ngt^^


LAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

btw, lyssnar pååh 3 utav världens BÄSTA låtar:)

On the beach - Sonic Palms
What i do - chris brown ft. Plies
Spotlight - Gucci mane ft. Usher    && jag skojjar nt:)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0