Mellandagsrea!?;O

Alltsååh en sak bara! VRF får alla sån panik när mellandags rean kmr!?;O  E det för att nih e fattiga o nt har råd o handla kläder annars lr vad e de? Jah kan la nt påstå att jah har det bäst heller men jah har oftast pengar! Iaf nuh när jah har tagit tag i min mobilräkning som oftast låg mellan 1300 lr ibland 1800! Tack vare att jah har sjuukt bra kompis/kompisar som har "hjälpt" mig osv! Läste ngn blogg innan där det stog "har inte hunnit gå på mellandagsrean än :(" Eehm där måste vih ha allvarliga pengaproblem om man gör en ledsen gubbe efter^^ Jaja vissa har helt enkelt nt råd o handla kläder i vanliga fall för dom köper upp dom pååh godis chips mc donalds osv! När man ist kan köpa hårfärg o smink t.ex:) Men som sagt e detta bara mina åsikter & sen finns det dom som håller med & vissa som tkr tvärt emot^^ Menmen jah bryr mig nt om vad alla tkr o tänker, det kan dom hålla för sig sj:)

Juss

Kommentarer
Postat av: elin

sv; den VA fin! :)

förstår mig inte heller på det. Vill man nu göra lite fynd, och faktiskt få något för pengarna ska man gå på rean i januari, innan löning. då affärerna rear ut allt! spanar man efter något eller basplagg kan man passa på, och då hitta rman kvalite o inte bara skit :O

2009-12-28 @ 22:34:14
URL: http://liloy.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0