Nyår:)<33

Jaha dååh var det nyår med dååh... && detta var inte hur jah ville fira det... Jah ville vara hemma med mina älsklingar o festa tills vih däckar hos cassieh sent imon morgon;) Iaf sååh ska jah la snart dra mig neråt o duscha lr ngt... Sitter iaf o lyssnar musik just nuh o har precis hittat min favorit låt för i år! & minnena jah har fått i år (mest det senaste halvåret) är verkligen sååh jävla underbara! dom har jah med mina närmsta kompisar och det e jah jävligt glad över<3 Jah minns festen hos carro med jojohanna o cassieh, cassiehs fest med frida em jojohanna & cassieh såklart min (ngt failade) fest. alla måltider pååh BAMBU (nt BOMBAY ;) ) city med jojohanna o cassieh, em. alla GALNA helger med em när vih satt framför datorn o larvade oss i camen;D HAHA<3 helt enkelt oförglömliga minnen som jah kmr minnas FÖR ALLTID! & sjklart alla underbara övernattnignar där vih stannade uppe till 5 o bara snackade skit o låg o skrattade åt varandra.. Japp detta var KLART det bästa halvåret i HELA mitt liv!:) Synd bara att jah nt får dansa in det nya året med dom bästa.. menmen jah har juh fyrverkerierna pååh fjället o längta till;) skämt åsido dååh det e samma sak varje år... jaja nuh ska juh iaf jah försöka ha en kul nyårsafton utan er men det blir nog svårt! Skriver nog senare igen



Juss

Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-31 @ 16:32:19
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0