puss pååh bilden:*<33

Har nt hunnit blogga idag! Drar iaf dagen i en lite sammanfattning. Vaknade 11 av att min mama väckte mig o påminnde mig om att vih skulle till min mormor o baka pepparkakor (glömde det) O att vih skulle åka vid 12, åkte o hämtade min syster från kyrkan o sen kte vih upp till min mormor o där var även mina jobbiga kusiner... sen när vih bakat lijte sååh åt vih o sen spelade jag data med mina kusiner yaaay... NOT o sen åkte vih hem o nuh slår jag snart ihjäl min mamma för hon tvingar mig o åka upp till sälen över jul o nyår, jag säger bara en sak... GLÖM DET! jag sitter heldre i ett ruttet gammalt vandrarhem än o är där uppe där jag vet exakt vad vih ska göra... Finns juh igentligen nt sååh mke o göra åt saken men jag VÄGRAR!:) Detta var ett sjuukt intressant inlägg men aja jag tvingar er juh nt o läsa! Ska snart ut (ttyjp 100 minus ute) o möta Em:) Vih ska fixa vårat hår, Igen:) Idag ere juh Paradise Hotel o Entourage med sååh de taggar vih;D


eehm igga min hand:)
 
bild från igår dååh:)

LAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0