skola o stan:)<33

Är i skolan nuh o har matte;O Min data har fått virus o de e därför jag nt kunnat skriva ngra inlägg igår... Sååh får andvända min skoldata nuh för er som vill veta;) Iaf igår var jag juh hemma igen för jag va "sjuk", men jag orkade verkligen nt gååh till skolan lr sååh, Idag ska jag till stan med min mamma o köpa kläder som jag får imon dåh jag fyller år ock sååh ska jag köpa saker tills imon för dååh e de ferre som gäller:) Det blir juh ngra som sover över men det kvittar juh! Iaf sååh blir vih ett rejält gäng, vih blir nog fram mot 100 pers lr fler eftersom tydligen hela jönköping vet att jag har fest^^ Aja det blir säkert bra:) Ha det bra<3

LAAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0