Trååkigt;D<33

Äntligen hemma efter en sjuukt tråkig dag i skolan... Hade juh heldag i köket idag! Iaf sååh vare väldigt långtråkigt men det finns juh vissa som gör allt sååh mke roligare:) Carro, ta åt dig av de;) Sen vare ttyjp mentorstid o dååh snackade vih lijte om lovet osv.. Jag ser INTE fram emot lovet dååh jag ska vara i sälen från 23/12 - 3/1... JÄVLA HELVETES SKIT MED DÅÅÅÅÅÅÅH:@ Sååh i helgen ska jag lungt va med mina vänner! && jag ska vaah ute HEELA natten o ränna runt:) jaja skit samma nuh, de e bara gilla läget! Vet nt riktigt vad jag ska göra nuh men de blir la till o dunka musik lr ngt^^ Haha sen måste jag bah säga att bussresan hem var gryymt rolig;D Lijte innan med men iaf alla som borde veta vet vad som hände:) Jah tror dom kollar pååh dig:) Juste glömde tillägga att jah saknar Cassieh ENORMT mke! Kryya pååh dig som ffan o kom hem snart:(<33333333

LAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0