YAAY:)<33

Det får bli ett sista inlägg innan jag drar mig mot sängen, även om det nt lär bli pååh ett tag menmen.. Eftersom det nt vart ngt Paradise Hotel idag har jag passat pååh o fixa en massa saker osv! Har bla fixat håret sååh nuh e de ännu ljusare:) och en massa andra grejer! Har även hunnit vah med em en stund, skulle ner till centrum o möta henne o var ganska sen sååh det blev till o skynda sig, skulle slänga lijte grejer med osååh vare svinhalt... Helt oväntat sååh trillade juh proffset sj;D o halkade 3 ggr påväg ner o sen när vih var påväg hem sååh sa jah "jah svär pååh att jag kmr trilla pååh ttyjp exakt samma ställe" o vad gjorde jah? joh, trillade pååh ttyjp samma ställe^^ O halkade 2 ggr med;D Låg där pååh marken o garvade o jag har världens blåmärken pååh mina knän o jävligt ont i ruuumpan;( Nuh blire iaf till o kolla film tror jah:) Vet nt vilken men aja...

LAAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0