:)<33

Chacha;*

Sovmorgon för min del imorse:) Skulle börjat 8 men började 10 ist:) Hade idrott o sen åkte vih in till stan o åt o sen hade vih svenska o dååh skulle vi skriva ngt jag nt minns vd de hette... Aah iaf sååh hade vih matte sen med men jag cassieh o daniella hoppade den o täffade em o el med:) Cassieh hade vunnit ngt sååh vh drog till pessbyrån o där fick vih en lussebulle o varm choklad:) Det var gott:) Vih skulle juh mött upp en kille som skulle fixat cigg till oss men han hade dragit hem redan vid 9 sååh han skulle fixa det imon! Hoppas han gör det med dååh^^ Aah iaf sååh kom våran buss tyjp innan vih var framme vid busshållsplatsen sååh jag, em o daniella sprang tyjp, sååh elv o cassieh missade den... Haha det var kuuwl;) Väntade pååh dom vid june o sen drog vih hem:) Nuh ska jag nt göra sååh mke, ska åka o vaccinera miigh mot svininfluensan sen tyjp... JAG LOVAR! BLIR JAG SOM HON PÅÅH YOUTUBE SÅÅH DÖDAR JAG DOM!!! kanske blir DH en stund imon... vet nt men det märker vih:)


Em o Juss:)


LAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0