Dååh var lovet slut;S

Söndag idag o de betyder fan att de e skola imon:( damn ocksååh^^

Jaha idag har jag inte gjort ett piss^^ vet inte när jag vaknade o minns inte vad jag gjorde;O Det jag kan säga e att jag kollat på film heela dan;D jävligt gott o bara slappa nuh efter lovet o hunnit vila ut sig ordentligt nuh till skolan;O Vare ngn mer än jag som kollade på "på smällen" på 3:an idag?;O missade nämligen slutet;( menmen jag klarar mig nog endååh;D Från o med idag LOVAR jag att minst uppdatera 2 ggr per dag! om jag hinner på morgonen innan skolan gör jag det men tror inte det dååh min buss går redan 7.05;S aja nuh ska jag la sova lijte tror jag;O

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

BTW!
hur har erat lov varit o vad har ni gjort? berätta gjärna om ni känner för de;)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0