Skola o Em:)<33

Chacha;*

Skola idag dååh.. Först prov i kallköket o sen vare till o gååh upp till köken o laga mat! lr aah jag var i bageriet sååh jag bakade juh bara, det fick bli toscakaka:) Den gick åt kan jag la säga;) Sååh en riktigt slapp dag hare varit idag:) Just har blivit "sams" med daniella o amanda n idag^^ Jag e sååh stolt över miigh sj:) Iaf sååh var jag med emelie sen o vih gjorde taco osatt vid datan som vanligt^^ Sen flummade vih som vanligt;) Sen när hon drog hem sååh blire datan för heela slanten:)


Juss o Em:)


LAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer
Postat av: becca.

vad fin du är i ljust hår! :)

2009-11-29 @ 22:48:50
URL: http://beccariikonen.devote.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0