DH:)<33

Sry för usel uppdatering i helgen men har varit pååh DH och har nt haft tid till o sitta o blogga!:)

skulle bloggat igår men jag somnade:) Iaf sååh har jag juh varit pååh DH hela helgen. Drog dit i fredags pååh förmiddagen efter en stund pååh stan med em, elv, carro och sanna:) Vih kom la dit vid 2 tyjp:) Jag o em drog hem sist o vih drog hem 10 pååh lördag morgon, åkte hem o sov till 3 o drog in vid 4 igen o åkte hem 9 pååh söndag morgon:) Träffade ngra killar från olika ställen, tror att dom var från tyjp sthlm, örebro o ngt mer o en från jkpg:) Var med dom hela helgen nästan:) Iaf pååh fredagen sååh var det jag, em, elv, sanna, carro, cassieh och jojohanna:) o i lördags vare bara jag o em o cassieh. Vih har iaf haft det GRYMT bra och det var verkligen värt det även om det var ganska lamt pååh lördag till en början men... Värt de iaf:) Dom vih träffade är verkligen såna man alldrig glömmer... Nae det gör vih nt lrhur em?:) ALLDRIG<3

Iaf sååh blir det ingen skola för mig idag, både för att jag nt orkar och för att jah verkligen måste fundera pååh hur jag ska göra med skola, vänner m.m...

LAAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

btw, det kmr bilder från helgen senare:)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0