Veckans planer:)<33

Paradise Hotel snart:) Det taggas! :)

Syster beställde soy ericsson satio idag:) Den ska jag ta av henne:) För jag vill ha den!:)

Juste planerna för veckan e nt sååh många, ngra bara:)

Måndag: Skola igentligen, men jag orkade nt sååh jag stannade hemma ist:)

Tisdag: Skola... Sen stan med mormor för födelsedags shopping:) Träna!!

Onsdag: Skola, städa rummet^^ Träna:)

Torsdag: Skola, stan med mamma o träna:)

Fredag: Skola sen hem o fixa det sista inför kvällen:) Taggataggatagga:)

Lördag: Städa o ev bio med em o elv:)

Söndag: släktkalas med jobbiga kusiner osv. SOVA:D

Ngn som vet ngn snygg klänning/tunika man kan ha pååh fredag?;/ Har beslutsångest!!

LAAAAAAAAAAAWE YAAH / Juss




Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0