Insparken:)<33

Chacha;*

Jah det var juh Insparken igår juh sååh tänkte berätta lijte om de:)
Var juh med emelie o elvira i deras skola igår juh... det var väldigt kuuwl, iaf när alla svenska killar tyjp pratade turk lr ngt som om dom nt var svenska;O hahah! Eehm slutade vid 15.20 tyjp o dååh drog vih in till stan sååh jag kunde ta ut mina pengar sååh nt min mamma kunde ta dom;) Var la hemma runt 16.0 lr ngt o dååh var till o sätta igång med o göra sig iordning pååh dirren sååh att man skulle hinna. Elvira o emelie drog hem å åt o sen kom dom upp till mig o sååh gjorde vih iordning oss, sen när vih var klara sååh var la tyjp 50 min kvar tills vih skulle gååh sååh dååh chattade vih med jonathan o hans kompis hannes tror jag han hette:) Haha juste vh var klumpiga som fan med, emelie höll pååh o bryta foten när jag puttade ner henne från stolen o sen trillade vih hela tiden tyjp! Men vih var nt fulla lr ngt! man kan juh faktiskt ha kuuwl utan alkohol;) Iaf sååh drog vih med bussen 19.30 in till stan o väl inne i stan sååh träffade vih två killar (osse o festis) o sen träffade vih jojohannas kompisar! Sen fick jag o emelie värsta spelet när vih såg robin! han e sååh jävla snygg! Iaf sååh drog vih till Insparken sen o där skulle man komma in 21.00 sååh vih var är kvart i tyjp, men neei dååh fick vih stå utanför i 1 timma innan vih entligen fick komma in! Sen i början vare ganska stelt bland alla men sen kom det igång o sen efter ca 1 timma sååh började en massa dåliga rappars sjunga! lr ett band var faktiskt vääldigt bra!:) Drog tyjp 00.10 tror jag för mz skulle komma vid elva men han kom tyjp sen när vih drog! aja iaf sååh drog vih å åt nattkäk pååh mc donalds o där träffade vih en klasskompis som tyjp alldrig e i skolan men we! Sen tog vih bussen hem id 01.55 tyjp o kom hem tyjp 3!:) Min mobil är lijte cp just nuh men snart kmr bilder från kvällen!:)

LAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0