Lyckad helg;D<333

Sry för dålig uppdatering men har inte hunnit idag:/

Iaf sååh var jag på gekås igår^^ hittade ganska mke endååh, en ny plattång o andra sesongen av Gossip Girl:) det gillas;) Fest hos cassieh sen efter det:D det gillar vih enuuh mer;D Den var verkligen skiit bra förutom på slutet när polisen var inblandad o sååh menmen allt löste sig juh! Cassieh om duh läser detta sååh ska duh veta att jag verkligen e ledsen för allt som hände igårkväll!:( Iaf jag o emelie fick i oss ganska mke alcohol o de slutade med att vi hade 3 nattgäster med oss hem^^ ALLDRIG MER säger jag bara!!! Iaf sen idag sååh skulle igentligen jag, cassieh o emelie på halloween fest hos våran klasskompis i aneby men cassieh pallade inte o jag o emelie hade ingen skjuts hem sååh det blev alldrig av:( sååg verkligen fram emot det men nuh taggar vih DH helgen o helgen efter ist... Var med emelie ikv dååh! vi var ute o gick i nästan 2 timmar:) stolta över oss sj e vih nuh;D Drog in till henne o mongade oss lijte som vanligt;O aja iaf sååh kom jag nyss hem dååh o nuh ska jag lägga mig o kolla film tror jag:D Hoppas ni har haft en skit bra halloween o bränt ner en massa hus:P det har jag;)
BTW, bilder från kvällen kmr senare! orkar inte nuh:/

LAAAAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0