Middag o slapp;(

Chacha bloggen;*

Söndag o snart en ny vecka;/ sisådär skulle jag säga men det ska nog bli bra iaf^^ Trååkig söndag iaf dååh den tillbringades hos min mormor med mina kusiner och ngra andra;O Vih åt o sen vare efterrätt o sen fika, sa neei till efterrätt o fika o gick upp o la mig o somnade direkt, somnade vääldigt sent igår o jah.. skola imon iaf o ny dag innebär juh nya möjligheter sååh vih får se hur det tar sig^^ Fick juh ett samtal hem ifrån min lärare som sah att jag o daniella ska på möte angående vårat bråk i torsdags^^ jag pallar inte att alla vuxna ska lägga sig i dom kan juh heeeeeelt enkelt ta o suuuuwga min kuuwk;D

BTW! jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp videoklipp från i fredags men eftersom min youtubesida dampar sååh tar det nog ngn dag till lr sååh men dom kmr!

LAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0