Sjuk o klippning;D<33

Chacha bloggen;*

Fett nnajs dag iad tyjp förutom att jag e sååh jävla sjuk o inte orkar ngt;O det e fett nnajs naat! Iaf idag sååh fick vih juh klippa oss om vih ville! o de gjorde jag, sa till henne o ta 2 centimeter, INTE MER men vafan gjorde hon hon tog tyjp 2 DECIMETER!!! ok kanske inte men det känns som de;O de e fan med fett nnajs naat! Sen fick vih tyjp fixa naglarna (manikyr) o sååh jag o cassieh fixade elins naglar, haha jacob i våran grupp kom till jojohanna o frida o lämnade ngt o sååh frågade elin vad de var sååh jag o cassieh kollade o elin bah fortsätt fila naglarna o de ironiska e att vih vände oss o fortsatte med naglarna precis samtidigt o aah de var väldigt kuwl!;D Sen blev jag skit hängig o var skit deppig över mitt hår;O sååh cassieh fick ta över mitt arbete;/ menmen sen var allt brah igen tyjp när vih slutade, drog hem på dirren o gick o la mig i soffan som vanligt med täcke o kudde o tyjp heela sängen;O iaf åt lijte o sen har man bara slappat heela dan sååh ska snart sova tror jag^^ det märker vih;D

LAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0