Skola o emelie;D<333

Chacha:*

Idag vare skola som vanligt^^ Hade Lmk först, fick reda på att man måste göra ett prov för o få godkänt;O hell no säger jag bara;D Bowling på gympan sen;D loosade med typ 100p lr ngt^^ Sen vare svenska o läsa o en massa annat^^ matte sen med o jobba på med restaurangen;D det gillar vih;) Eftersom jag o cassieh iggar d totalt sååh får hon ALLTID åka hem sj o man ser på henne att hon tkr sååh synd om sig sj^^ hon e sååh tragisk o falsk sååh hon kan gååh o hänga sig lr ngt;O Iaf jag o cassieh snackade med emelie på bussen om lite allt möjligt;D tyjp om hur vi gör vid club sensation, DH, min födelsedagsfest osv o planerade hur vi skulle göra för att fa d att fatta att ingen människa på heela jorden vill va med henne förutom tattar-sofia o fläskberg nr2!!!!! Var med emelie sen;D vih gjorde pannkakor med syster o hade lite kuwl med plastfolie;D haha naajs vare;) Sen hade vi marshmallows krig;D hihi sen drog vih ut en stund o sen vare in o kolla t¨v o äta lite osv o nuh ska jag nog snart gååh o lägga mig eftersom jag e förjävla trött assåh;S


LAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0