Skola o INSPARKEN!;D<33

Chacha:*

Dett får bli ett snabbt inlägg för jag har verkligen JÄTTE bråttom nuh! Eehm slutade 11.30 idag o sååh drog jag till june med frida o väntade pååh emelie o elvira! Sen drog vih upp till deras skola osååh var jag med dom pååh deras lektioner:) Dom hade historia o musik o musike var la roligast antar jag;D Sen slutade dom vid 15.20 o dååh drog vih in till sta o jag tog ut pengar för ikv o sen drog vih till godishuset o köpte varsin klubba o jah elvira välte juh ner en massa pååh andra sidan av hyllan o de var kuwl;D Kom hem för ungefär 30 min sen o nuh går bussen 19.32 sååh det blir till o snabba pååh nuh sååh man hinner med den! kmr nog en bild innan vih går med!

LAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0