Skola o Skolk;O<33

Chacha;*

Skola idag ooh allt e juh som vanligt;D tråååkigt ooh jah... gjorde fromage idag o sen paj med;D hhah o sen till lunch åt vi våran egna pastasallad^^ jag kan juh inte säga att jag alldrig ätit bättre men... aja datakunskap sen med, vih jobbar juh med powerpoint o aah han snackar pååh som om vih alldrig andvänt det men lix kom tillbaka till nuet vih andvände powerpoint redan i 6:an^^ Sååh sluta leka smart;O Jag o cassieh drog hem sen både för att vih inte pallade hygienen o sen för att cassieh behövde åka hem o plugga till hennes prov hon har imon pååh tyjp 125 sidor lr ngt, o hon fick reda på det igår! Dåååålig stil utav lärarna men lix vad hade vih förväntat oss!;O  Träffade emelie sen med pååh östra!;D vih drog samma buss hem o nuh frågar hon om jag (med sveriges sämsta kondition) ska med ut o springa;D hahhhha dt tkr jag e kuuuwl;D aja nuh ska jag ta o fixa min youtubesida o lijte annat;D

LAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0