Sovmorgon;D<33

Chacha;*

Kom nyss hem från ännu en jobbig skoldag med en massa tråkiga lektioner;O Mår tyjp skit o sååh men vill nt bli sjuk eftersom helgen e SJUUUUUUUUUUUKT taggad;D Iaf började 10 idag, skulle igentligen börjat 8.10 för jag o cassieh hade prov men det sket vih i o tog sovmorgon ist;D Iaf pååh idrotten hade vih teori sååh de var nt ngt kuuwl lix;O Sen när vih slutade såg vih att tvillingarna hade idrott sååh vih stog o kollade lijte pååh dom med;D hihi jag lovar, fortsätter jag som jag gör sååh blir jag avslöjad;D Sen hade vih svenska o sen matte^^ Fick 2 p ifrån G! fan vad sur jag e men alltsååh orka bryyyy sigh;O NAAAAAT lix;D Ska nog ut o gååh med emelie sen tror jag! det behövs nuh känner jag eftersom det nt vart sååh mke träning nuh på sistone;O aja det ska jag nog klara av! Sköt om er:D

LAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0