Styling o sjuk;/

Chacha bloggen;*

Första dan på estetveckan idag;D det var riktigt riktigt kuwl faktiskt! Först sååh skulle man kolla vilken ansiktsform man hade, hahah det gick juh som det gick;O jag o elin e iaf missbildade men endååh med ett normalt ansikte!;D Sen fick vih tyjp färga ögonbryn o fransar om vih ville! jag färgade elins ögonbryn o det blev juh som det blev fast endååh ganska bra! Och eftersom jag håller pååh o fixa mitt hår till blondt sååh ville inte jag färga mina ögonbryn lr fransar eftersom det betyder att jag skulle se ut som en grottmänniska lr rättare sagt jag skulle se ut som daniella!;D Såå jag o elin tvättade varnadras hår o fixade lijte tyjp! Mår verkligen piss sååh har vatt nära på o dra hem flera ggr idag men jag behöver verkligen kurspoängen sååh jag får fan överleva detta! Iaf när jag kom hem somnade jag direkt, sov från 4-8 tyjp! sååh jävla skönt! sååh mår mke bättre nuh fast mår fortfarande pissdåligt! Nuh ska jag snart gååh o lägga mig o vila inför imon för dååh ska 3:orna klippa o styla vårat hår om vih vill dååh! och eftersom jag måste klippa mig sååh passar det  perfekt eftersom vih får det gratis!

LAAAAAAAAAWE YAAH // Juss


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0