Tjejkväll o flumm;D<33

Chacha bloggen;*

Kom hem från jojohanna för en stund sen;D nnajs har de vatt<3
Sista dan på estetveckan igår med juh, det var heelt ok! slutade runt 1 tiden o dååh drog jag jojohanna cassieh frida o annie till hemmakväll o köpte lijte godis till kvällen o sen drog vih hem! skulle juh beställt tid för o färga mitt hår hos frisören men sket i det eftersom jag kom pååh att jag inte sagt ngt till min mamma o de e juh hon som betalar sååh sket i de;D Jag jojohanna frida o annie  drog hem till jojohanna o cassieh kom senare! Vih kollade på film, the house bunny! hahah laamt men den e fuckat bra! Sen pratade vih tyjp tills halv tio för dååh skulle vih följa frida till tåget o aah, sen gjorde vih inte sååh mke^^ Jag o cassieh flummade nästan heela natten o jojohanna o annie sov!vih somnade tyjp 2-3 tiden o sen gick dom anda upp tyjp vid 8 lr ngt o min o cassiehs tåg gick tjugo i tio sååh vi fortsatte o sova en stund till o sen när de  10 min kvar sååh kmr dom ner o väcker oss^^ Sååh dååh skulle vih springa ner men dååh harde ngn dragit ur laddaren till min mobil sååh dååh fick jag damp för de med! Drog med bussen kvart över ist o nuh e jag entligen hemma! Nnajs har de iaf vatt!
Idag kanske man skulle va med emelie men vih får se hur de blir med de! Har många väldigt roliga videor från igår men dom kmr nog snart!;D

LAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0