Trååkigt;S

Chacha;*

Har gryyyyyyyyyyymt trååkigt o har INGET o göra! En LÖRDAG lix! det e fest tyjp 2 kilometer ifrån mig...  vrf e inte jag på den för?;O Juste min mamma förbjöd mig o gååh ut o jag har inget o dricka, sååh vare^^ Men endååh, fan vad laaamt! Emelie fick juh ont i huvudet o drog hem sååh nuh har jag inget o göra^^ Får la ta de lugnt, som jag kmr va den enda i heela jönköping som gör på en LÖRDAG! fast iofs får jag la leva med det, för nästa helg gäller det, först insparken/club sensation på fredagen o sen öppet hus på lördag förmiddag o sen fest i jönköping med emelie;D det taggar vih ist! Nae nuh ska jag dra ner till min familj o kolla film;D hörs senare

LAAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0