Trött pååh detta!:/

Chacha;*

Alltsååh jag fattar nt vrf alla ska klaga!! Om jag vill skriva som en fjortiz låt mig göra de, om jag vill sminka mig som en fjortis låt mig göra de o om jag vill ha håret som en fjortiz LÅT MIG HA DET SÅÅH!! Jag e sååh himla trött på allt detta tjat om fjortiz fjortiz fjortiz... Tex sååh har toffsar runt benen o bandanas nt ens ngt o göra med fjortiz stilen det e PJ!!! Fjortizo PJ e nt det minsta lika pååh ngra sett! Visst det kan förknippas som samma sak! men det e la upp till en sj om man vill ha stilen som en PJ:are o sminka sig som en fjotiz menlix låt den personen ha det dååh! Vart e vih påväg igentligen? När alla va emo klagade ingen sååh vrf göra det nuh?;O

T.ex när jag var pååh maxi innan o handlade sååh kom et två fjortizar! dom sminkar sig som fjortizaar o låtsas va fulla ocksååh hör jag den ena viska till den andra "kolla fjortizen där" kollad runt omkring mig och insåg att det var mig dom menade... Jag hade på skoj innan satt dit ett speetsband längst ner pååh byxorna för jag hade bara 1 tofs:) Det tkr dom var fjortiz^^ Jag vände mig om o sa "vem e de som e fjortiz här vah? Kolla pååh er sj;)" Dååh sprang dom iväg o vinglade lijte till som om dom var fulla:) Aja jag orkar verkligen nt bry mig längre kalla mig fjortiz om nih vill jag bryr mig nt! Och eftersom jag skriver detta inlägg sååh kanske nih alla säger att det e just det jag gör, tar åt mig! annars skulle jag nt skriva detta men lix ajg säger juh bara vad jag tycker! det e nt samma sak:)


lix det syns juh knappt^^


LAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hahahahahhaaha gumman! Du kommer tjäna pengar på din blogg ! Skriv ut din blogg, jag lovar, den är bättre än Kissies. HAHAH <3;) ( Inget illat menat, du fattar )!

2009-11-24 @ 17:14:20
Postat av: Juss:)

haha ffan vad bra! Jah har juh 13 läsare varje dag sååh ngt rätt måste jag juh göra;) hahahah<3

2009-11-25 @ 23:20:43

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0