Fjortiiizstyyle;D

Heei:)

Sov juh över med cassieh igår:) Hon kom vid halv 8 tiden o hon hittade inte vart hon skulle sååh var tvungen att gååh o möta henne menmen sååh kan det bli;) Vi hade det iaf JÄTTE kuwl:) Vi var ganska flum senare på kvällen, vi fixade oss sååh vi såg ut som fjortizzar;D Drygade oss med en massa i cam sen med:) Sen när det var över sååh gjorde vi om på mitt rum:) Det blev rikitgt bra faktiskt:) Vaknade vid halv 11 tiden^^ Liijte för tidigt tkr jag menmen hon var juh tvungen o dra hem o fixa lijte dååh jag o ngra kompisar ska hem till henne ikv:) Sitter här framför datan o slappar lite nu dååh o ska snart börja o göra iordning mig! tyjp duscha o såånt;)

här kmr lijte bilder från igår:)

BTW! Känn ironin i bilderna;)


LAAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0