Pyjamasparty o damp tyjp;)

Onsdag: Stan med emelie o elv:) Köpte hårfärg till miig o emelie:) Drog hem o färgade håret^^ det blev juh som de blev;) Emelies blev lijte gul orange o mitt blev flammigt^^ menmen det e underbart att de finns silverschampoo o mera hårfärg;D Drog ner till ica sen o köpte lijte gott tills kvällen:) Kollade film sen med:) accepted, aaset bra fim:) Drog ut en stund o buwsringde en massa;) vih e buuwsigah;O Drog in o camade med en massa sen med! Somnade vid tyjp 4 tror jag o vaknda tyjp 11.30 tyjp;O

Torsdag: Började med o kolla film, the strangers o trick, r treat:) Har sett båda ganska många ggr men blir fortfarande lika rädd varje gång det händer ngt^^ Sen drog elv hem:/ dååh fixade jag o emelie mitt hår lijte till^^ Det e fortfarande lijka fail^^:P MÅSTE verkligen köpa hårfärg imon eftersom det e feeest sen på kvällen hos bäästa cassieh;D


Emelie , elv o jaag:)


LAAAAAAAAAAWE YAAH // Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0