Skön start på lovet:)

Heei:)

Kom nyss hem från en låång natt med cassieh o johanna:) Vi sov juh över hos cassieh o hon bor juh i norrahammar o det e vääldigt dött där^^ Vi gjorde inte alls sååh mke slappade med musik till tyjp halv 2 tiden (på natten) o sen drog vi ut och lekte gangstas;) cassieh föreslog att vi skulle dra in till stan sen o vi trodde hon var allvarlig sååh jag o johanna började gååh men sen sååh sket vi i det o lekte lijte mera gangstas;) Kom hem vid tyjp 3 tror jag o sen sommnade vi vid 5 tyjp efter mke skitsnack o annat roligt:D Vaknade halv 2 idag:) Skönt o sova ut ordentligt när man ääntligen har lov och dååh e det juh precis vad man ska göra:) Nuh gör jag inte alls sååh mke äter lite:) Väntar på att min finate emelie ska komma hem från cypern idag:D hon e sjuukt efterlängtad:(

Här kmr lite bilder från igår:)

Mke ironi i denna bilden;)

Cassieh o johanna:)

Juss o johanna:)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0