Äckligt,

alltså det äcklar mig så FETT mke! ricktigt äckligt menmen nyss kollat lite på tv, inget bra idag:( har bestämt att jag ska sitta uppe hela natten o göra ingenting för jag e så depp just nu :( ne jag skojjar bara men aja tappar man bort laddaren till sin telefon så tro fan att man blir arg som fan, o när man ska hitta sladden till datan så finns den inte ens hemma TRO FAN MAN BLIR LACK DÅ !! ingen ide o klaga men puss endå:) ska försöka hitta lite bilder på denna datan så inte min blogg blir så fett tråkig som alla andra storbloggares blir, skriver ju trors allt inte i typ 7 miljarder år att man skaffat silikonpattar lr sprutar in botox i läpparna, sånt skulle jag ALLDRIG göra för inte fan vill jag se ut som kissie ! uuuuuuuuuuuuuuuuuusch, då skulle jag heldre se ut som ngt missfoster med glasögon:)

Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0