Bra HUMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖör,

chaaa chaaa blooooggen:D

nu ääääääre såhääääääääära va!? att tant cÄJSI DISSAR* mig:( och då äre så att nu kommer jag ta livet av mig! neeeeeeeeej kanske inte meeeeeen jag kommer cutta mig sj!:( så om ni inte vill att jag ska se ut som ett SVART EEEEEMO så får ni fan säga till henne o komma till datan annars blir jag LACKIG! FETT LACKIG! kommer lacka på FETT mke, okkkkkkkkkkkk kanske intää men aah endåååh lixääm:) har kollat på FETT mke filmer ikv, FETT nnajs o slippa dra in till stan i ca 20 min o sen dra hem för en gångs skull, nej jag skojjar bara enda gången det hänt (det som hände igår då) faktiskt! ni får ju inte tro att man inte kommer in på ngra fester lr så men aah dom som hade hand om den, vi visste inte vem det var.. dom e koonstiga, dom har fortfarande ngt emot mig från när vi bråkade I SJUAN:) aah o sen skrev en utav dom på msn idag med o fråga vad vi gjorde där!? eehm vafan tror du vi gör på en fest? spelar fotboll lr? neeeej vi skulle festa såklaaaaaaaaaaaart!? SÅ PUSS PÅ DIG:*  MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN nu ska jag facebooooooooooooka lite:)

PUSS;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0