Fett lamt,

kom på en sak, skriver nästan jämt i min blogg när jga har ätit ellernär jag ska äta;o bläää lixom! aja, har inte gjort så mke idag, vaknade typ 10.. har suttit vid datan sen o kollat en massa tv o bara slappat:) FETT skönt! har planerat in 1 grej än så länge jag ska göra under mitt lov o de e att vi ska till gekås på tisdag,, perfekt nu när jag har typ allt jag behöver eller vill ha:) men får la köpa lite skitgrejer lr så:) fatta hur arg jag blev innan när jag fick reda på att det inte blir ngn johan falk ikv utan imoorn:( FETT arg blev jag! ska stämma alla dumma tvbolagen! aja ska sluta klaga nu troor jag:) joooojuste tänkte säga att det luktar DUBBELMORAAAAAAAAAL i heela taberg nu förtiden, hmm undra vrf!?!??! HAHA LaaaaaaaWl påre:)

Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0