FETT nnajs,

har äätit liet, kom nyss hem från ett FETT nnajs kväll med mycket skratt osåå! tränade ju intensiv o det var FETT jobbigt men det var kul, drog till cassieh o sen har vi suttit lite vid datan o sen var vi ute på en långpromenad med hennes söta hund amanda:) Mongade oss oså typ! aja sen vare en massa tattare vid busshållsplatsen så cassieh fick vänta lite med mig(a) haha sen när hon drog så kom ju såklart inte bussen förens efter 15 minuter efter den skulle komma så lyssnade lite på vad tattarna sa, dom snacka om nathdam o om hur ful hon var osv, sen snacka dom om ifall dom skulle mobba mig!? ojoj jag skakade faktiskt lite, men det var bar för jag fröös! aja det var en FETT kul kväll iaf:) O imoorn ska vi träffa ornina o veroonica, dom ska antagligen hänga med mig hem, oså cassieh med då:)

Puss:*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0