Forts del 3 - Juss detektivbyro; den försvunna datorn,

det visste hon inte riktigt men hon trodde att det var i höjd med konsum i norrahammar... Jag bestämde mig för att åka till konsum i norrahammar och det var dit som kartan ledde! såg det när jag såg en lapp på väggen där det stog "juss Claesson till kassan" jag gick in o sa till tanten i kassan att det var jag som var juss claesson och då fick jag ytterligare en lapp där det var en karta... På kartan såg jag att den ringlande rosa linjen faktiskt ledde upp till cassiehs hus och då tänkte jag, "vafan har cassieh med detta o göra!?" jag gick med snabba och bestämda steg upp till cassiehs hus o ringde på. Cassieh kom och öppnade och jag frågade henne om hon hade min dator, men nejnej det hade hon inte, då frågade jag om hon visste vart den var men det visste hon inte heller, menmen eftersom jag var där och inte behövde datorn atm så tänkte jag att jag kunde stanna lite och bjöd in mig själv på lite fika! Vi satt o snackade ett tag och efter en liten stund kom vi in på datorn, jag började störtlipa för jag saknade min extremt braiga skoldator jag fått gratis av skolan för... den var ju så fin:( & tror ni inte då att cassiehs katt wenthwort kommer och vad tror ni han kommer med och försöker gömma bakom morrhåren!? MIN DATOR! Det visade sig att han hade följt efter mig hem och tagit den för att jag är rädd för hennes katter för en attakerade min fot en gång:( aja så var det mysteriumet löst:) FETT bra lixooooooooom
HAHAHAHHA BÄST ELLER!?!?!
Puss:*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0