juss detektivbyro; den försvunna datorn,

HAha när jag gick o la mig igår så fick jag ett sms av cÄJSI, där stog det att jag skulle kolla hennes blogg! men eftersom jag nyss stängt av datan så svarade jag att jag skulle göra det imorgon (idag då).. haha sen idag när jag vaknade så hade ngn tagit min data... så gick ner o kollade efter den men... den var heeelt bort!? ;o snacka om att jag blev FETT förvånad eller!? aja jag fortsatte leta i hela huset men jag hittade den inte, såå... jag frågade min mamma om hon visste vart den var men nope det visste hon inte, o då frågade jag min syster ist om hon visste vart den var, men nehe vilken överraskning hon visste såklart inte heller vart den var. I ren ilska gick jag in i mitt rum, slängde igen dörren och... kom till baka senare för o se slutet:)



Puss;*

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Väntar med spänning. ;o

2010-04-11 @ 17:04:50
URL: http://cassiehnyfors.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0