sova mer,

igårkväll va fail:) drog in o träffa veronica o ornina o drog till nån fest där vare ngra jag bråkat med i typ 7;an så drog alldrig in utan drog ist, sen ringde dom o sa att dom sa förlåt o att man fick komma men var inte så taggad på det så drog hem till min mamma ist:) var faktiskt skönt o komma hem iaf;P haha, sen blev veronicas mobil snodd med.. fatar inte vrf man inte kna ha en fest utan att ngn ska komma o förstöra!? FETT dålig stil! menmen somnade la runt 12 sen typ! idag ska jag slappa hela dan! sen ikv kanske det blir till o dra till jojohanna o grilla om det gick dvs, annars vet jag inte vad jag ska göra men då kommer jag la sitta hemma antar jag, inte så taggad på o dra ut längre överhuvudtaget, (kmr jag nog göra endå / det var inte mina ord, låna dom från min mamma;) ) haha fattar ni inte så bry er inte:)

Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0