chachaaa,

Kollar på SUPERSUUGEN:) den e FETT bra:D men nu är den slut så nu vet jag inte vad jag ska göra:( aja, var ju o tränade med cassieh innan, FETT skönt. sen hängde veronica, ornina och cassieh med hem till miig o sen drog vi ner o åt pizza, haha FETT onyttigt men aah det var FETT gott iaf, längesen jag åt pizza... aja, imorn vet jag inte vad jag ska göra, skulle åkt till mullsjö o först fick jag det för hon trodde jag skulle vara där under dan, men fick inte sova borta än så ska hitta på ngt med veronica o ornina KANSKE:) aja synd att jag inte kunde dra dit:/ ville det! men det får bli ngn annan gång dåraaaaaaaaaa! aja nu ska jag fiixa lite:)



chalala, hittade "sladden" idaaag meeed:D

Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0