chill

idag har jag bara slappat o kollat på film/tv! Hatar dock detta jevla vädret? Jag skulle göra vad som helst för att vara på mallis igen, eller egypten, usa, kreta eller några utav dom andra ställena jag vart under mina 16 år! :( Hatar hela äckliga sverige! det enda som duger här e fan om man vill att det ska regna eller om man vill se lite skog.. BLÄ! aja nu slutar vi vara deppiga bara för att gud verkar ha glömt att ge oss lite sol här i jkpg, jag kan ju lyfta på röven o ta mig till gottland eller norrland om jag vill ha lite sol, eller så drar jag mig bara in till stan o solar, eller något..

aja inatt (natten till måndag) så kollade jag på a walk to remember o halva never back down, a walk to remember är väärsta gråt filmen, det kan jag intyga eftersom jag i princip grät halva filmen, så den rekomenderar jag starkt! o efter vad jag sett på never back down så rekomenderar jag er att se den med! den var verkligen as bra,

o nu ska jag kolla på lite olika fimer, bla uptown girls, road trip o sen my best friends girl!

 :)


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0