awesome!

Kom nyss hem efter att ha vart i tenhult ikv med cassieh frida jojo linus o oscar :) Har chillat o kollat lite på tv, snackat lite o haft rejäält awesome! 

Idag har jag inte gjort så mkt kan dra allt från igår,

drog in till stan med cassieh o daniel o sen drog vi till tenhult till johanna! där gick vi sen o träffade frida som kom med tåget! Sen fixade vi oss lite o sen drog daniel in till stan för han skulle till krogen o sen fixade vi oss lite till o sen drog även vi in till stan o först ner till vättern o chillade lite o sen träffade vi några killar som cassieh kände, typ en utav dom men endå! o så drog vi upp till hans kompis där dom var med 2 tjejer o han som bodde där! han la vara där 10 min o sen började dom typ bråka o då drog vi! vi stog typ i trapphuset o sen kommer hans brorsa ner i bara kalsonger o typ skriker att vi ska dra för att dom har grannar o att vi ska stänga dörren, jävla skum familj detdär? sen drog vi in till stan o sen hängde jag med frida hem för det var typ 2 timmar kvar tills bussen koom osv! så det blev alltså en natt i mullsjö! sen drog jag hem idag typ runt 2 eller något o var la hemma runt 3, köpte även med mig en cola så jag inte skulle dö av törst sen! drog hem o fixade mig o sen drog vi till min mormor som hade kräftskiva, drack en massa cola o åt baguetter o sen drog jag till cassieh för vi skulle få skjuts till johanna, faast det var den lilla busungen som övningskörde! skitduktig var hon :) o sen träffade vi jojo o dom då! drog hem sen o nuuuuuu e jag hemma :) kollar på vägen ut o dricker cola! Fan vad jag älskar att hälla i mig kalorier, speciellt om det smakar som cola, UNDERBART!


I dendär colaflaskan finns det 2,25 liter cola! AWESOME <3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0