hihi

ja, denna kväll lämnar jag helst onämnd!
Det har hänt en massa konstiga saker och det har verkligen fått en o tänka..
Jag bryr mig iallafall bara om en person, frånräknat familj såklart! och det är min absolut bästa kompis cassandra!
Hon är så jävla bra, finns ingen som henne! Finns där i alla lägen & jag älskar henne så jävla mycket! Verkligen av hela mitt hjärta, Underbar!
Ta vara på era kompisar alla mina vänner, tillslut hamnar ni i en situation där ni verkligen inser vilka som är äkta och vilka som är falska!
Ha det bra så hörs vi imorgon (:
<3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Naaaaaaw älskling, jag älskar dig sjukt mycket, bästa vän!

2010-12-19 @ 19:22:47
URL: http://cassandraone.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0