blää;/

sitter o kollar os atm, gaanska kul:) mår fortfarande piss.. och min dag började inte hlr sååh bra kan jah la inte påstå,, bussen kom 10 min sent o sen segade den fett o jah kom typ 20 min sent;/ inte för jah bryr mig men.. hade juh ant dag sååh slutade typ 11.15 lr ngt & dååh drog vih först upp och åt o sen drog jah jojohanna frida o elin först till a6 o gick runt o kolla o sen fikade vih;P haha fetton, aja såg iaf värsta snyggingen med.. vet vem det är har chattat med han;S pinsamt!? lite sååh faktiskt. sen drog vih ner mot stan runt halv 3 för jojohanna skulle tillbaka till skolan för hon skulle klippa sig, sååh vih drog ner med o det var liite pinsamt, både för att vih var ganska  flum o lite för att det var snygga killar från våran skola där som man kanske gjort bort sig lite för? aah kanske! drog hem sen runt kvart över 3 o dååh mådde jah riiktigt jävla dåligt o nuh har jah sovit lite o kollat tv;

Puss;*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0