skola o sen stan:)<3

vaknade nyss, sa att jah ska vara hemma, nuh ska jah åka endååh! annars måste jah följa med o spendera min fredag på kålgården;S det orkar jah inte, är heldre med cassieh:D vih ska juh till stan sen med:), min buss går igentligen om 5 min men jah både hinner inte o sen orkar jah inte gå på svenskan så jah drar med bussen kvart över 9 ist:) & jah har fixat msn nuh med:DDD det giiilllas kan jah säga, har fixat en massa skit sååh nuh funkar det,, men ikväll kmr det nog mer bilder eftersom jah mår gaanska bra nuh och är helt fixad resten av mitt liv;! tror jah, lr nuh vet jah nt vad jah svamlar om men aah det blir säkert bra,! men nuh ska jah gå o göra mig lite varm choklad :)

Puss;*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0