Gossip Girl:)<33


Bjuder pååh bilden! Halvt sminkad o ffailat håår!

Iaf sååh hittade jah mina julklappar från mamma pååh mitt rum nyss, eftersom jah nt skulle åkt till pappa sååh öppnade jah ett paket längst ner för o se vad det var, det gjorde jah & sen fick jah sååh bråttom sååh jah glömde stänga skiten igen! sååh den låg halvt öppnad pååh min säng sen... LYCKAT! Min mamma e arg pååh mig btw! för att jah vill ha mina kläder som jah nt fått en (julklappar dååh) && en massa annan skit!;O skulle fått det imon men min dumma syster följde juh nt med hem sååh det bli nt förens om en vecka ist! ååh sååh arg e jah! Aja iaf, öppnade den andra julklappen nuh för jah visste redan vad det var! andra sesongen av gossip girl! sååh nuh sa jah lägga mig i min kalla lilla säng o dicka juulmust o mobba norrlänningar! ooh det märks att jah umgås/snackar mke med cassieh;) Ta nt illa upp dååh jah verkligen nt har ngt emot norrlänningar men, norrlänningnar <3 konsum... HAHA

Juss

Kommentarer
Postat av: Cassandra

4ever! HAHA <3 Visa klänningen sen!

2010-01-03 @ 13:46:54
URL: http://cassiehs.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0