graoooowr;*

Har nyss lämnet en minst sagt nerkåtad koversation med frida;) orkar nt leta efter ngt bra sååh slänger in en lijte bit bara..
 
neei nt nuh men jah kmr säkert bli ngn gång när han blir sådära riktigt riktigt stenkåtssnygg!
som ****** var förra onsdagen
  dååh när jah hade ögonkontakt med han duhvet
  sådära "jah gillar dig fett mke bli ihop med mig " blicken ttyjp
  o den blickan funka inte ändå för ni är inte tsm än ;):)
  hahah vem sa att det var den blicken jha gav han dååh
  du sa de precis nyss, är du senil nu med?;)
  & inte min "jah e söt ta mig här & nuh" blick?;))
  neei jah ångrar mig!


HAHHAHA fett weiiiird men ajaaah... snackar iaf med cassihe nuh, med planer för hlgen osv.. troligen blir det fest imorn med ngra & sen ååh lördag kanske med vih får se imorn när vih bestämmer hur vih gör:) 
Tänkte iaf lägga in ngra sjuukt bra låtar!:)


Ne-Yo - miss independent


Flo Rida - Low


RARE - Nu e den här


RARE - Pumpa Rumpa


30 seconds to mars - kings and queens

Nuh orkar jah nt mer men detta var ngra utav dom iaf:))

 
jag atm.. FAAIL:D

Juss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0