HAHA<3

Som kanske ganska många vet sååh hade jah för ett tag sen ett mindre bråk med d som höll pååh ett tag! Efter det var blev vih la sådär halvsams antar jah! Iaf sååh under detta jävla bråket sååh la sig ALLA & dååh menar jah ALLA hennes äckliga kompisar sig i detta & höll pååh o skriva fjortis äckel osv pååh msn fb bdb osv... Iaf sååh har jah nt gillat d pååh den senaste tiden både för det ena och det andra men för att hon mer lr mindre är en sån fucking äcklig mytoman som tror att hon är populärast i hela fucking sverige men aah det kan jah la nt påstå men aja iaf sååh har vih i klassen & dååh talar jah iaf för dom flesta förutom dom som jah nt umgås med, när vih sååh gjärna har velat att hon ska byta klass/ skola eller vad fan som helst för vih har tröttnat pååh hennes jävla fjäsk! säger nt att hon fjäskat för mig... nuh har hon skrivit pååh fb att hon ska byta klass & såklart skrev jah till henne i ett privat meddelande vad jah tyckte om det & skrev att det skulle vara jävligt skönt att hon ska byta klass att hon e en mytoman osv! sen skickar "*" till mig att hon & a snackat om mig pååh fb, kollar sjklart detta & ser denna långa konversationen nedan!

A: JAAA!! HAHAH HAR DU SETT VA HON HAR SKRIVIT PÅ HENNES BLOGG... HAHA ATT NÄR DOM VA PÅ DONKEN , SÅ VA DET TYDLIGEN EN MASSA FETA HOROR DÄR.... hon menar ju mej. hahah. undra om hon är avundsjuk eller ngt ?;) bara för att ja tjänar mer än henne..... haha (skojj) älskar dej daniella ♥
D: Aah ja såg de innan PATETISKT !!!!!
HAHAHAHA aah den va bra ;) hahahaha
Älskar dej med amanda ♥
W: VAD HETER BLOGGEN ?
A: daniella , hahah shit menare ! :) ♥
vrf undrar du de wille ?
D: Hahaha ;)
Han vill väll titta ;) hehe
A: haha okey :) XD säg inte de te han för de har han inte ngt med att göra :P
D: hahaha skrev namnet men raderade det sen ;) hihi
A: haha okeyy , nä men jag börjar bli jävligt trött på detta nu.. vrf kommer hon inte fram och säger de till mej ist för att skriva de :S de e så fegt :@ aahhh , ♥
D: Joo jag tycker detta börja bli jävligt överdrivet nu .. !! det e bara töntigt.. Uuuusch !!
Aah du jag vet inte . hon e la feg så hon skriver det på sin blogg ist !!
A: de e såååå töntigt , haha går hon i fyran eller ? =) haahaha , aja xD om jag nu är så hemsk enligt henne varför lägger hon ner tid på att skriva om mej ? :S haha, shit väx upp säger ja bara!
puss på rumpan ♥
D: HAHAHAHA percis !!!!!!!!
Att hon orka lägga ner så mycker energi på det.. aja skit i henne hon kan leva sitt "underbara" liv för sig själv. jag bryr mej inte om henne längre..
A: nää inte jag heller , men man undrar ju om hon aldrig tröttnar :o haha. hehe. tydligen inte hon iaf..
D: haha ne det e frågan ;) hihi

tänkte bara påpeka ngra saker här!
för det första vrf tar a upp sina jävla pengar? har fet hora ngt med pengar & göra? isf kan duh juh säga det:)
för det andra sååh heter min blogg jussclaessons.blogg.se:)
för det tredje vrf kmr nt duh fram till mig och säger vad duh tkr ist för o skicka sms där det står att det e fest vid ett cafe mitt i stan mitt i vintern!? tror duh jah har 0 iQ lr?
för det fjärde jah kanske e lijte feg men annledningen till att jah nt vill snacka med er irl är för att om nih blir arga kanske nih sätter er pååh mig! jah vill gjärna leva mitt liv sååh länge jah kan:)
för det femte vrf lägger duh ner tid & energi pååh o skriva om mig om duh nuh hatar mig sååh mke?:)
för det sjätte har jah alldrig påstått att jah lever ett underbart liv! det var ngt duh sa sååh duh kanske tkr jah gör det... AVUNDSJUK!? MEN WOW har duh redan börjat inse att duh nt bryr dig om mig? GRATTIS, det gjorde jah för ett halvår sen:)
& för det sjunde neei jah kmr alldrig tröttna pååh o bråka med er för jah älskar att bråka med folk:) iaf såna som jah verkligen hatar! :)

Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0